Shopping cart Warenkorb 0 Artikel Artikel (Leer)

Keine Artikel

noch festzulegen Versand
0,00 zł Gesamt

Warenkorb anzeigen

Zasady wysyłki i odbioru towaru

ZASADY WYSYŁKI:

Wszystkie zamówione produkty w chiodo.pl wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej w zależności od gabarytów przesyłki. Należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki zamawiający płaci przy składaniu zamówienia na stronie chiodo.pl.


KOSZTY WYSYŁKI:
Paczka kurierska - 15zł
Paczka kurierska pobraniowa - 25zł


Firma kurierska - Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik firmy kurierskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (AWIZO) ze swoim numerem telefonu.
Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia Awiza. W szczególnych przypadkach za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić pod telefonem podanym na AWIZO.
Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu. Ponownego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

Uwaga: W przypadku poinformowania Państwa o nadaniu przesyłki i brak kontaktu firmy kurierskiej w dniu przewidywanego dostarczenia, prosimy o niezwłoczny kontakt.

CIĘŻKIE PRZESYŁKI :

Za ciężką przesyłkę uważany jest każdy produkt powyżej 31,5 kg. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurier nie ma obowiązku jej wnoszenia, jednak wiekszość z nich pomaga nieodpłatnie przy wniesieniu i ustawieniu sprzętu.


USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU :

W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki lub ilość zamówionego towaru, musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera, w którym będzie informacja o dacie, godzinie doręczenia oraz opis uszkodzenia lub zauważonych braków.

Postępowanie w przypadku stwierdzenia uszkodzenia:
Przyjąć towar i spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Po uzgodnieniu z CHIODOi przesłanie protokołu uszkodzenia przesyłki. W tym przypadku poprosimy Państwa o współpracę w celu uzyskania odszkodowania od firmy kurierskiej. Będzie ona polegała na przesłaniu zdjęć uszkodoznego towaru lub dopuszczenia rzeczoznawcy w celu ustalenia rozmiarów uszkodzenia (prosimy o zachowanie opakowania uszkodzonej przesyłki).